USTAZ DAN USTAZAH

Thursday, May 19, 2011

Kartun-Kartun Yang Menyokong Unsur-Unsur Kedatangan Dajjal

Assalamualaikum
Dalam sedar tak sedar kita semakin dijajah dengan budaya freemason ini, memang ustaz tak layak nak komen-komen dalam hal-hal camni tapi untuk pengatahuan kita bersama, supaya iman kita ni tak mudah dipermain-mainkan oleh mereka. ANTARA UNSUR-UNSUR FREEMASON DALAM KARTUN YANG SELALU KITA ASYIK TENGOK


DESPICABLE ME – one eyed cartoon character with symbol “G” on overalls. ONE EYE = eye of Horus
“G” = the universal symbol for god in Freemasonry
Dah semakin banyak budaya freemason ini diterapkan dalam kehidupan kita, cuma kita tidak perasan akan kehadiran kegiatan ini. Mungkin suatu hari kita akan menyokong mereka atau tidak ?Terpulang lan dengan amal kita dan iman kita, bersiap sedia dari awal

share on: facebook

10 comments:

Syazwani Mazlan said...

ish...baru lepas baca entri blog lain psl freemason ni...lepas ni kne selidik n fhmkan btl2..semoga kita dilindungi Allah..

Baybee De Juliet said...

bagi saya, selagi iman kte kuat, insyaallah kte xkn t'jebak dlm amalan freemason nih..
so, teguhkn iman dr skrg.. =)

NuSaNa NoSa 91 said...

org kafir ni mg pandai klu bab2 nk murtadkn org islam.. na'uzubillah~ T_T

ZSZ said...

yg paling pentingny ilmu,,
kna ada ilmu utk mngetahui siapa musuh kita, ble dah knal musuh 2 bru la mudah sket kita nk hindarkan

kotak bulat said...

emm.. kena kuatkan iman la kan..
minta dijauhkan dri perkar2 yang menyesatkan..


Recent post :NYARIS JADI MANGSA AYAT 'POWER' BANGLA

PERKHAWINAN TERMAHAL DUNIA

.m y z. said...

memang banyak pun ekceli budaya freemason yang kita tak sedar. bangunan yang ada di putrajaya pun dibina mengikut lambang freemason.

Rozuan Ismail said...

memang betul ada freemason tapi janganlah terlampau fanatik sampai nasi lemak tu pon ada yang kata freemason =)

Noratisa Nasir said...

Ya Allah , apakah semua ini ? =.=''

diana said...

baru terperasan lepas baca entry ni..
terima kasih atas peringatan..:)

Anonymous said...

ten shin han dri dragon ball tu brdasarkan crta journey to the west la..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...